Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
26.07.2019, 00:00

Obchodné domy v USA už nelákajú, značky stavajú na letiská

Obchodné domy v USA už nelákajú, značky stavajú na letiská
Zdroj: Dreamstime

Obchodné domy sú minulosťou, kamenné obchody ako-tak prežívajú. Teda aspoň v USA. Veľké značky ako Moncler, Jack Daniel 's, Colgate a Estée Lauder sa tak snažia byť viac na očiach na letiskách po celom svete, kde cestujúci pri čakaní na svoj let impulzívne nakupujú.


Napríklad výrobca Colgate tento mesiac kúpil značku luxusnej starostlivosti o starnúcu pleť Filorga, ktorá je na letiskách veľkým hráčom. Podľa šéfa Colgate Noela Wallacea to firme pomôže dostať sa do rýchlo rastúceho predajného kanála spojeného s cestovaním, najmä v Ázii, píše CNN. Odevná značka Moncler minulý týždeň otvorila butik na letisku vo švajčiarskom Zürichu.

Otvorené peňaženky
Cestovná demografia sa mení – lietadlom sa prepravuje oveľa viac ľudí a firmy tam vycítili príležitosť dosiahnuť na letiskách na mileniálov. Maloob

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.