StoryEditor

Obchodné domy v USA už nelákajú, značky stavajú na letiská

26.07.2019, 00:00

Obchodné domy sú minulosťou, kamenné obchody ako-tak prežívajú. Teda aspoň v USA. Veľké značky ako Moncler, Jack Daniel 's, Colgate a Estée Lauder sa tak snažia byť viac na očiach na letiskách po celom svete, kde cestujúci pri čakaní na svoj let impulzívne nakupujú.


Napríklad výrobca Colgate tento mesiac kúpil značku luxusnej starostlivosti o starnúcu pleť Filorga, ktorá je na letiskách veľkým hráčom. Podľa šéfa Colgate Noela Wallacea to firme pomôže dostať sa do rýchlo rastúceho preda...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 13:32:24 - Feat.: - Title: Rozpory vo vnútri Kongresu USA kvôli pomoci Ukrajine. Čo spôsobilo obrat v názore amerických republikánov? 02 - Modified: 2024-04-25 13:01:51 - Feat.: - Title: Rast americkej ekonomiky v prvom štvrťroku prekvapivo zvoľnil na 1,6 percenta 03 - Modified: 2024-04-25 16:00:00 - Feat.: - Title: Trumpova bulvárna odysea. Jeho verní z neho robili supersamca, súperov likvidovali 04 - Modified: 2024-04-25 11:06:08 - Feat.: - Title: Na propalestínskych protestoch na univerzite v Los Angeles zadržali vyše 90 ľudí 05 - Modified: 2024-04-25 05:40:10 - Feat.: - Title: Snemovňa v Arizone odhlasovala zrušenie interrupčného zákona z roku 1864
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 18:12