StoryEditor

Obchodné domy v USA už nelákajú, značky stavajú na letiská

26.07.2019, 00:00

Obchodné domy sú minulosťou, kamenné obchody ako-tak prežívajú. Teda aspoň v USA. Veľké značky ako Moncler, Jack Daniel 's, Colgate a Estée Lauder sa tak snažia byť viac na očiach na letiskách po celom svete, kde cestujúci pri čakaní na svoj let impulzívne nakupujú.


Napríklad výrobca Colgate tento mesiac kúpil značku luxusnej starostlivosti o starnúcu pleť Filorga, ktorá je na letiskách veľkým hráčom. Podľa šéfa Colgate Noela Wallacea to firme pomôže dostať sa do rýchlo rastúceho preda...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-15 13:52:58 - Feat.: - Title: V New Yorku začína proces s Trumpom, aj v prípade viny by sa stále mohol stať prezidentom 02 - Modified: 2024-04-15 13:03:03 - Feat.: - Title: Sankcie neovplyvnia dodávky hliníka na svetové trhy. Môže sa to obrátiť proti Západu, reaguje Rusko 03 - Modified: 2024-04-15 11:24:33 - Feat.: - Title: Samsung získa od Spojených štátov miliardy dolárov, má rozšíriť závod na výrobu polovodičov v Texase 04 - Modified: 2024-04-15 08:51:11 - Feat.: - Title: Filipíny neumožnia USA prístup na ďalšie základne 05 - Modified: 2024-04-15 16:00:00 - Feat.: - Title: Nezvyčajné signály z Havany a Moskvy. Opäť sa objavila záhadná zbraň studenej vojny
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
15. apríl 2024 22:59