automobilky, priemysel, výrobaPavol Funtál
Náklady európskym výrobcom vozidiel predraží okrem taríf aj sťažená administratíva na colniciach a reexport produktov medzi krajinami Únie, tvrdí Vojtěch Severýn, manažér komunikácie Sdružení automobilového průmyslu.
Čo predraží európskym producentom výrobu vozidiel okrem ciel, ktoré v prípade tvrdého brexitu zavedie Svetová obchodná organizácia?
Okrem priamych dosahov na vývoz produktov automotive, ktorými sú clá, môžeme očakávať aj nepriame dosahy, a to cez reexport produktov z ďalších krajín Únie. Veľké náklady tiež môž...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 07:56:22 - Feat.: - Title: Seriál HN Chcem byť exportér: EXIMBANKA SR zvýhodňuje financovanie exportu v náročných časoch
02 - Modified: 2024-04-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Že sem príde viac študentov zo zahraničia? Nereálne, hovorí pre HN rektor nitrianskej univerzity (rozhovor)
03 - Modified: 2024-04-24 08:01:41 - Feat.: - Title: Daja Turnerová: „Gény sa nezaprú, aj keď ich stretnete na opačnom konci sveta.“
04 - Modified: 2024-04-23 22:00:00 - Feat.: - Title: Chcete si dodatočne legalizovať stavbu? Ak nedodržíte podmienky, hrozí vám mastná pokuta (rozhovor)
05 - Modified: 2024-04-23 13:21:11 - Feat.: - Title: Nový šéf SPP pre HN: Zmluva s Gazpromom je výhodná, ak by nám zastavili plyn, minieme o 140 miliónov eur viac