StoryEditor

Náš sektor je silne previazaný s Európou

24.09.2019, 00:00
Autor:
(JP)(JP)
Náklady európskym výrobcom vozidiel predraží okrem taríf aj sťažená administratíva na colniciach a reexport produktov medzi krajinami Únie, tvrdí Vojtěch Severýn, manažér komunikácie Sdružení automobilového průmyslu.


Čo predraží európskym producentom výrobu vozidiel okrem ciel, ktoré v prípade tvrdého brexitu zavedie Svetová obchodná organizácia?
Okrem priamych dosahov na vývoz produktov automotive, ktorými sú clá, môžeme očakávať aj nepriame dosahy, a to cez reexport produktov z ďalších krajín Únie. Veľké náklady tiež môž...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 07:56:22 - Feat.: - Title: Seriál HN Chcem byť exportér: EXIMBANKA SR zvýhodňuje financovanie exportu v náročných časoch 02 - Modified: 2024-04-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Že sem príde viac študentov zo zahraničia? Nereálne, hovorí pre HN rektor nitrianskej univerzity (rozhovor) 03 - Modified: 2024-04-24 08:01:41 - Feat.: - Title: Daja Turnerová: „Gény sa nezaprú, aj keď ich stretnete na opačnom konci sveta.“ 04 - Modified: 2024-04-23 22:00:00 - Feat.: - Title: Chcete si dodatočne legalizovať stavbu? Ak nedodržíte podmienky, hrozí vám mastná pokuta (rozhovor) 05 - Modified: 2024-04-23 13:21:11 - Feat.: - Title: Nový šéf SPP pre HN: Zmluva s Gazpromom je výhodná, ak by nám zastavili plyn, minieme o 140 miliónov eur viac
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 12:14