StoryEditor

Náš sektor je silne previazaný s Európou

24.09.2019, 00:00
Autor:
(JP)(JP)
Náklady európskym výrobcom vozidiel predraží okrem taríf aj sťažená administratíva na colniciach a reexport produktov medzi krajinami Únie, tvrdí Vojtěch Severýn, manažér komunikácie Sdružení automobilového průmyslu.


Čo predraží európskym producentom výrobu vozidiel okrem ciel, ktoré v prípade tvrdého brexitu zavedie Svetová obchodná organizácia?
Okrem priamych dosahov na vývoz produktov automotive, ktorými sú clá, môžeme očakávať aj nepriame dosahy, a to cez reexport produktov z ďalších krajín Únie. Veľké náklady tiež môž...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 16:59:34 - Feat.: - Title: Rošáda Francúzov je na konci. Trnavské trio je kompletné, vyžiadalo si stovky miliónov aj prepúšťanie 02 - Modified: 2024-04-18 14:50:03 - Feat.: - Title: Kyjev musí rýchlo konať. Dochádzajú mu vojaci, zbrane i munícia, tvrdí pre HN český expert na Ukrajinu Mlejnek 03 - Modified: 2024-04-19 12:46:22 - Feat.: - Title: Korčoka lákali do maďarského rádia. „Neurobil som to,“ hovorí pre HN a spomína červenú čiaru a pád do bahna 04 - Modified: 2024-04-18 22:00:00 - Feat.: - Title: Sulík pre HN: Slovensku chýba právo veta, za povinné rozdelenie migrantov môže Fico 05 - Modified: 2024-04-18 13:30:00 - Feat.: - Title: Čo sú susedské spory a ako sa v nich účinne brániť? Pre HN vysvetľuje advokát
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 04:01