StoryEditorDezinformačné weby zarobia 214 miliónov eur ročne na reklame
Príjem z reklamy je jedným z hlavných faktorov, ktorý udržuje dezinformačné weby pri živote.
Príjem z reklamy je jedným z hlavných faktorov, ktorý udržuje dezinformačné weby pri živote, vyplýva z novej štúdie platformy Global Disinformation Index. Môže za to tzv. programová reklama, u ktorej je nákup reklamných bannerov automatizovaný. Inzerenti si tak nemôžu byť istí, pri akom obsahu sa ich logo objaví.
Nezisková platforma Global Disinformation Index (GDI) skúmala až 20-tisíc internetových domén, ktoré sa podieľajú na šírení dezinformácií. Podľa štúdie, ktorú publikovala v pondelok, zarába programová reklama dezinformačným webom 235 mili...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2019-05-23 12:10:03 - Feat.: 0 - Title: Dezinformačné weby opäť hrozia utečencami
02 - Modified: 2019-06-18 11:10:27 - Feat.: 0 - Title: Rozhovor: Zažívame ofenzívu dezinformačných médií
03 - Modified: 2019-06-21 10:04:12 - Feat.: 0 - Title: Európski regulátori diskutovali o boji proti dezinformáciám pod slovenským vedením
04 - Modified: 2019-08-20 10:44:20 - Feat.: 0 - Title: Twitter a Facebook obvinili Čínu z dezinformačnej kampane
05 - Modified: 2019-08-20 13:52:54 - Feat.: 0 - Title: Gillette uverejnil ďalšie video zo série „The Best Men Can Be“
06 - Modified: 2019-09-05 13:56:07 - Feat.: 0 - Title: Prečo je natívna reklama pre slovenský online marketing tým, čím je Batman pre Gotham?
07 - Modified: 2019-09-06 10:17:01 - Feat.: 0 - Title: Digitálni marketéri by nemali iba nastavovať ciele. Mali by vytvárať reklamy, ktoré budú videné
08 - Modified: 2019-09-10 15:10:59 - Feat.: 0 - Title: Predstavujeme top témy Online Summitu: Programatická reklama ako súčasť zmysluplnej komunikácie
09 - Modified: 2019-09-13 08:24:38 - Feat.: 0 - Title: Takto sa robí reklama na film. Ostrým nožom vzbudzuje pozornosť na uliciach
01 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto!
02 - Modified: 2024-04-02 09:25:46 - Feat.: - Title: Apple sa chváli vnútornou pamäťou iPhonov. Tie však majú čo doháňať
03 - Modified: 2024-03-08 11:25:21 - Feat.: - Title: Nitra cenzúru neplánuje. Reklama, proti ktorej sa obyvatelia búrili, bola zaplatená do februára, vysvetľuje hovorca
04 - Modified: 2024-03-07 16:16:31 - Feat.: - Title: Nitranov nahnevala LGBTI+ reklama. Odmietame šírenie obsahu takýmto agresívnym spôsobom, poslali mail poslancom
05 - Modified: 2024-02-16 08:33:08 - Feat.: - Title: Sila informácií či reklamy? Firmy využívajú feministické posolstvá na propagáciu zdravotníckych testov