Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
01.10.2019, 00:00

Pätina zákazníkov platí s oneskorením, platobná morálka klesá

Pätina zákazníkov platí s oneskorením, platobná morálka klesá
Zdroj: Dreamstime

Je to ďalší drobný príznak prichádzajúceho spomaľovania európskej ekonomiky. Tento rok sa predĺžila lehota, ktorú európske firmy čakajú na uhrádzanie nezaplatených účtov. Ako ukazuje veľký medzinárodný prieskum platobnej morálky pre skupinu EOS, ktorý má MF Dnes dispozícii, vyrovnávanie nesplnených záväzkov trvá približne 21 dní. Počas posledných dvoch rokov sa čakanie natiahlo o dva dni, aj keď sa počet zákazníkov, ktorí platia včas, v Európe i Česku nepatrne zvýšil, neskoro zaplatená je stále ta

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.