Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
09.10.2019, 00:00

Reťazce a výrobcovia sa vrhli do prebaľovania tovarov

Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce.

Reťazce a výrobcovia sa vrhli do prebaľovania tovarov
Zdroj: Reuters

Ťažko nájsť spoločnosť, ktorá by nevyhlásila nejaký cieľ a zmenu týkajúcu sa obalov. Na mušku si berú obaly z polystyrénu, celofánu a niekde aj biorozložiteľné plasty a z plastových obalov sa prebaľuje do papiera.

Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce. Najviac hovoria o tých obaloch, ktoré sa týkajú ich vlastných značiek, ale tlačiť do zmien sa snažia aj výrobcov klasických značiek. Robiť „zelené a udržateľné“ zmeny je dnes dobrý marketing pre každú spoločnosť.

Nenechajte sa obmedzovať

Začnite tento rok absolútne bez obmedzení na HNonline.sk. Predplatné balíka DIGITAL teraz len za 1€ na 7 dní.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.