Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
29.10.2019, 00:00

Zvyky spotrebiteľov sa menia. V Česku z toho najviac ťaží Lidl

Zvyky spotrebiteľov sa menia. V Česku z toho najviac ťaží Lidl
Zdroj: Reuters

Pred 10 rokmi obsadili prvé priečky rebríčka najväčších zahraničných obchodných reťazcov v Česku z hľadiska tržieb predajne Tesco, Makro a Albert. Po dekáde sa v prvej trojke udržal len Albert a o prvé miesta sa delia Kaufland a Lidl. Lidl zároveň patrí k najväčším skokanom. V danom období narástli jeho tržby o viac ako 200 percent. Na druhé miesto v raste sa dostal Penny Market, za ním nasleduje Kaufland.

Prvé dva reťazce spolu s Billou taktiež patria viac-menej k posledným obchodníkom, ktoré ešte vo väčšej miere expandujú. Dá sa predpokladať, že Lidl po zverejnení výsledkov za tento

89% zľava na predplatné

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.