Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
29.10.2019, 00:00

Zvyky spotrebiteľov sa menia. V Česku z toho najviac ťaží Lidl

Zvyky spotrebiteľov sa menia. V Česku z toho najviac ťaží Lidl
Zdroj: Reuters

Pred 10 rokmi obsadili prvé priečky rebríčka najväčších zahraničných obchodných reťazcov v Česku z hľadiska tržieb predajne Tesco, Makro a Albert. Po dekáde sa v prvej trojke udržal len Albert a o prvé miesta sa delia Kaufland a Lidl. Lidl zároveň patrí k najväčším skokanom. V danom období narástli jeho tržby o viac ako 200 percent. Na druhé miesto v raste sa dostal Penny Market, za ním nasleduje Kaufland.

Prvé dva reťazce spolu s Billou taktiež patria viac-menej k posledným obchodníkom, ktoré ešte vo väčšej miere expandujú. Dá sa predpokladať, že Lidl po zverejnení výsledkov za tento

Digital + 25€ palivová karta

Obdarujte seba alebo svojich blízkych exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín a ako darček od nás získate palivovú kartu v hodnote 25€.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.