Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
22.11.2019, 00:00

Beaujolais: Marketingový ťah Francúzov, ktorý zachutil aj Slovákom

Prvý glg roka dokáže uchvátiť, ale nie je to láska, ktorá trvá. Ako chutia tohtoročné slovenské mladé vína?

Beaujolais: Marketingový ťah Francúzov, ktorý zachutil aj Slovákom
Zdroj: pxhere.com

Včera sa celý svet dočkal nového ročníka vína Beaujolais. Presne o polnoci sa oficiálne začal jeho predaj po celej zemeguli. Od roku 1951 sa toto francúzske mladé víno uvádza na trh tretí novembrový štvrtok. „Je to úžasný marketingový ťah Francúzov, ktorí tým inšpirovali celý svet, aj slovenských vinárov

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.