Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
04.02.2020, 00:00

Pivovary lákajú na pivo oprašovaním malých konceptov

Pivovary lákajú na pivo oprašovaním malých konceptov
Zdroj: Pixabay

Obľúbené „na jedno“ v žargóne pivárov zvyčajne sľubuje príjemný zážitok. Lenže výčapy nachádzajúce sa v blízkosti staníc či nákupných zón na ľudí často nepôsobia príliš vábne. Najväčší pivovar v Česku, Plzeňský Prazdroj, nedávno rozbehol plán, ako to využiť. Prvú krčmu s názvom Na stojáka, ktoré majú byť zamerané práve na túto klientelu, otvoril koncom minulého roka v Mladej Boleslavi. „Projekt Na stojáka chceme rozvíjať aj v tomto roku. Máme vytypované ďalšie lokality, ale všetko je zatiaľ vo fáze rokovaní,“ uvádza obchodný riad

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.