Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyObľúbené „na jedno“ v žargóne pivárov zvyčajne sľubuje príjemný zážitok. Lenže výčapy nachádzajúce sa v blízkosti staníc či nákupných zón na ľudí často nepôsobia príliš vábne. Najväčší pivovar v Česku, Plzeňský Prazdroj, nedávno rozbehol plán, ako to využiť. Prvú krčmu s názvom Na stojáka, ktoré majú byť zamerané práve na túto klientelu, otvoril koncom minulého roka v Mladej Boleslavi. „Projekt Na stojáka chceme rozvíjať aj v tomto roku. Máme vytypované ďalšie lokality, ale všetko je zatiaľ vo fáze rokovaní,“ uvádza obchodný riad
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.