Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyMódna odevná značka Louis Vuitton otvorí vo februári svoju prvú reštauráciu a kaviareň. Pripája sa tak k stratégii maloobchodníkov, ktorí chcú zákazníkov odlákať od nakupovania online a vrátiť ich späť do kamenných predajní. Klienti módneho domu, ktorí pri nákupoch vyhladli, si onedlho môžu dať večeru na streche štvorposchodovej pobočky v japonskom meste Osaka.
Pobočku v Osake otvorila spoločnosť Louis Vuitton v sobotu. Podnik je
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.