Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
14.02.2020, 00:00

Budvar mení stratégiu. Sladkosť nahrádza horkosťou

Budvar mení stratégiu. Sladkosť nahrádza horkosťou

Pivo z Budějovického Budvaru nemusí byť len sladký Budweiser. Štvrtý najväčší producent tohto nápoja v Česku potrebuje posilniť chradnúci odbyt na domácom trhu a ponúkne vo veľkom Čechom pivo s vyššou horkosťou. Horké pivo, dobré pivo. Tak nejako sa dajú zhrnúť chuťové preferencie väčšiny českých konzumentov. A Budějovický Budvar, ktorého tradičný ležiak Budweiser s viac sladovou chuťou tamojšieho pivára príliš neláka, na to teraz reaguje.


Nové pivo s názvom Budvar 33 a horkosťou len mierne nižšou, než má konkurenčný Pilsner Urquell, zamieri po ročnom teste vo vybraných krčmách do celoplošného predaja, a teda aj do regálov obchodov. Národný pivovar (jediný národný podnik v Česku) a zároveň štvrtý najväčší producent piv

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.