Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
25.02.2020, 00:00

Banka dostala megapokutu. Podvádzala malých klientov

Bankový dom Wells Fargo 14 rokov tlačil na klientov, aby si kupovali zbytočné služby.

Banka dostala megapokutu. Podvádzala malých klientov
Zdroj: Reuters

Sporiaci účet k osobnému účtu máte? Aj poistenie? So snahou predať dodatočné bankové produkty sa stretol nejeden spotrebiteľ. S každou službou, ktorú banka klientovi predá, totiž rastie nielen jej ziskovosť, ale aj pravdepodobnosť, že mu predá dodatočné produkty.

Táto bežná stratégia, nazývaná cross-selling, bola dlhé roky centrom biznisu štvrtej najväčšej americkej banky Wells Fargo. Za jej zneužívanie v rokoch 2002 až 2016 jej federálne úrady dali pokutu vo výške troch miliárd dolárov.


Bezprecedentné praktiky
Ide o jedn

Nedozvedeli ste sa všetko?

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.