Celosvetový trh s exkluzívnym tovarom môže za rok 2020 stratiť viac ako 120 miliárd dolárov.
Ulica Montenapoleone v talianskom hlavnom meste módy zíva prázdnotou. Predajcovia vo svetoznámej módnej štvrti v Miláne, ku ktorým patrí Prada, Gucci, Versace či Luis Vuitton, totiž museli zavrieť butiky a prečkať pandémiu koronavírusu. Ten dopadol na segment luxusu mimoriadne tvrdo. Odborníci tvrdia, že pandémia zmenila spotrebiteľské správanie aj bohatých zákazníkov, ktorí sú hlavnou cieľovou skupinou týchto značiek. Hovoria, že v napätých časoch prehodnotili spotrebiteľské nálady a nákup luxusu odložili na dobu, keď bude situácia istejšia.
„Ľu...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-30 23:00:00 - Feat.: - Title: Kino, luxus a extrémne pohodlie? „Dodávka“ od Lexusu na trhu nemá konkurenciu
02 - Modified: 2024-03-25 12:15:28 - Feat.: - Title: Indická veľvyslankyňa pre HN: Ste tradičným trhom najmä pre naše textilné, medicínske a obuvnícke výrobky
03 - Modified: 2024-03-14 13:00:00 - Feat.: - Title: Trojtonový luxus na baterky: Na Slovensko prišiel top elektromobil sveta za 400-tisíc eur
04 - Modified: 2024-02-28 09:54:27 - Feat.: - Title: Obrat na Slovensku. Zlepšená nálada vydržala ľuďom len pol roka, teraz sa obávajú troch zásahov na peňaženky
05 - Modified: 2024-02-23 13:51:08 - Feat.: - Title: Najväčšia štúdia o očkovaní proti covidu odhaľuje skutočné zdravotné riziká, ktorým čelíte