Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyNaposledy zápasil francúzsky výrobca Renault so ziskovosťou v roku 1996. Obrat však nastal po príchode známeho francúzsko-brazílskeho zabijaka nákladov Carlosa Ghosna, ktorý si túto prezývku vybojoval už v predchádzajúcej firme Michelin. Predstavil plán, ktorý ušetril spoločnosti 20 miliárd frankov, a už v roku 1998 narástla výnosnosť výrobcu trojnásobne.
Automobilka môže na ekonomicky priaznivé roky aktuálne len spomínať. Dobehlo ju totiž silné konkurenčné prostredie a masívny prepad dopytu v dôsledku koronakrízy. V prípade Renaultu až natoľko, že francúzsky
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.