Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
04.06.2020, 00:00

Dva príbehy jednej krízy. Kým filmy žali úspechy, online hudba si pripísala straty

Dva príbehy jednej krízy. Kým filmy žali úspechy, online hudba si pripísala straty

Pandémia vyhnala ľudí z áut, práce a zo športovísk do pohodlia svojich domovov. To malo aj sekundárny efekt. Prestali počúvať hudbu a viac sa venovali sledovaniu filmov. Tvrdí to séria štúdií amerického týždenníka Billboard a výskumnej agentúry Nielsen Music, ktoré analyzovali správanie používateľov online služieb počas marca a apríla.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.