StoryEditor

Našinci ovládli český biznis. Predbehli Rusov

06.08.2020, 00:00
Od roku 2016 pribudlo u západných susedov viac ako 1 800 spoločností so slovenskými vlastníkmi. Spolu obhospodarujú kapitál presahujúci 1,1 miliardy eur.

Väčší trh, viac príležitostí, ako aj blízkosť národov. To boli hlavné dôvody, prečo sa vedenie reklamnej agentúry Triad Advertising, ktorá má v portfóliu klientov ako Absolut, Martinus, Birell a ďalších, rozhodli expandovať do Česka.


Najväčšou výhodou podľa spoluzakladateľa Mareka Mrázika bola podobnosť prostredí, spojené dejiny a absencia jazykovej bariéry. „Najväčšiu rolu z môjho pohľadu hrala, a stále hrá, historická previazanosť. Pre viacero našich zákazníkov vytvárame marketingové stratégie a kreatívne koncepty pre český a slovenský trh spolu,“ potvrdil pre ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 02 - Modified: 2024-04-15 11:40:32 - Feat.: - Title: Prevádzku známeho influencera Jovinečka vykradli. Neviem čo sa stalo, chýba veľa vecí a fungujeme v núdzovom režime, hovorí 03 - Modified: 2024-03-24 10:59:30 - Feat.: - Title: Šéf exportérov: Prezident má otvárať dvere našim firmám v zahraničí. Doteraz sa to nedialo, sú demotivovaní 04 - Modified: 2024-03-19 23:00:00 - Feat.: - Title: Živnostníci sú kostrou ekonomiky regiónov 05 - Modified: 2024-03-19 08:09:30 - Feat.: - Title: Daňová smernica BEFIT má kritikov. Argumentujú suverenitou štátov aj odchodom podnikov z EÚ
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
16. apríl 2024 16:30