Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Udržateľnosť. To je heslo posledného obdobia, ktoré čoraz častejšie využívajú svetové reťazce so spotrebnou módou. Pozadu nezostáva ani švédsky H&M, ktorý zákazníkom štokholmskej pobočky dáva po novom na výber – buď si kúpia nové oblečenie, alebo im na počkanie zrecykluje odev, ktorý už nenosia. S udržateľnosťou textilu v predajni H&M pomáha od pondelka stroj zvaný Looop. Zákazníci doň vložia čistý odev, ktorý už ne

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.