Najväčší výrobca áut na svete sa blíži k limitu flotilových emisií, ktorý stanovila Európska únia. Znižuje sa tak výška očakávanej sankcie.
Centrála Volkswagenu v oblasti elektromobility a flotilových emisií v posledných mesiacoch mimoriadne zabrala. Na základe dát z roku 2019 a prepočtov agentúry PA Consulting mal najväčší výrobca automobilov na svete za tento rok platiť na pokutách za nadlimitné emisie astronomických 4,5 miliardy eur.
Je však už jasné, že Bruselu uhradí omnoho menej. „Museli sme vytvoriť rezervu na úrovni pár stoviek miliónov eur,“ povedal finančný riaditeľ koncernu Frank Witter, podľa ktorého budú prostriedky použité práve na pravdepodobné náklady na sankciu. Konkrétnu sumu, ktorú by mal koncern zaplatiť za...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-27 14:22:40 - Feat.: - Title: Automobilový priemysel zasiahla kríza, zamestnávateľom chýbajú kvalifikovaní pracovníci
02 - Modified: 2024-03-27 15:54:37 - Feat.: - Title: Volkswagenu na Slovensku chýba tento rok až 1 500 zamestnancov. Kritická je situácia so špecialistami
03 - Modified: 2024-03-26 11:09:53 - Feat.: - Title: Nádej v nových typoch batérií. Pomôžu k radikálnemu zníženiu cien elektromobilov?
04 - Modified: 2024-03-21 23:12:21 - Feat.: - Title: Bestseller odišiel, lacný e-model pribudol. Trnavská automobilka má dostať aj sedemmiestny Citroën a malý Opel
05 - Modified: 2024-03-17 23:00:00 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Stávka Kie na Žilinu sa prejaví už v budúcom roku. Vo výrobe sa majú naraz objaviť dva e-modely