Automobilky, výrobaPeter Mayer
StoryEditorBatériovú mizériu v Únii pomôžu vyriešiť aj naše firmy
InoBat, ZŤS-VaV či Energo-Aqua. To sú slovenskí hráči, ktorí priložia ruku k dielu v európskom boji o sebestačnosť v produkcii článkov.
Aj keď chce Brusel masívne znižovať emisie, čomu majú výrazne pomôcť aj batérie, v ich výrobe za zvyškom sveta žalostne zaostávame. O tom svedčí aj fakt, že približne 80 percent týchto zariadení na svete produkuje Čína, ďalších 17 percent USA, Japonsko a Južná Kórea a necelé dve percentá Európa.
Táto priepasť znepokojuje štáty, výrobcov v oblasti automotive, energetické firmy a v konečnom dôsledku aj používateľov jednotlivých technológií. Aj preto sa Brusel rozhodol v rámci projektu European Battery Inovation v hodnote 2,9 miliardy eur podporiť zámery spoločností s vyso...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-27 14:22:40 - Feat.: - Title: Automobilový priemysel zasiahla kríza, zamestnávateľom chýbajú kvalifikovaní pracovníci
02 - Modified: 2024-03-27 13:03:11 - Feat.: - Title: Tŕň v oku investorov skončí. Tarabovi prešiel kľúčový zákon a vraví: Kto je proti, je na strane výpalníkov
03 - Modified: 2024-03-26 13:04:31 - Feat.: - Title: India na vzostupe. Vlani od Číny prevzala titul najľudnatejšej krajiny, dnes mieri medzi ekonomické veľmoci
04 - Modified: 2024-03-26 11:09:53 - Feat.: - Title: Nádej v nových typoch batérií. Pomôžu k radikálnemu zníženiu cien elektromobilov?
05 - Modified: 2024-03-25 23:00:00 - Feat.: - Title: Stavebné sporenie môže dopomôcť k vlastnému bývaniu