Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyLockdown a home office priniesli nový trend: obliekať sa do teplákov či iných pohodlných kusov odevu. „Ľudia pracujúci z domu, zákaz svadieb a spoločenských udalostí. To všetko prispelo k zníženému záujmu aj v čase, keď boli predajne ešte otvorené,“ hodnotí situáciu vedúci predaja známej pánskej značky Alain Delon, Richard Wohlstein. Tento fakt potvrdzuje aj ojedinelý medziročný nárast globálneho predaja športového oblečenia. Vlani bol na úrovni sedem percent.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 79% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.