Chuť vyfarbiť si auto podľa vlastných predstáv, veľa pri ňom neminúť a zároveň rešpektovať históriu firmy, z ktorej pochádza. Toto sú trendy, podľa ktorých si väčšina zákazníkov kupuje auto. Zhodujú sa na tom ich dizajnéri a podľa toho sa aj riadia. „My musíme vedieť skĺbiť trendy s históriou a kultúrou danej spoločnosti,“ tvrdí Jozef Kabaň, šéfdizajnér mladoboleslavskej automobilky Škoda Auto. Práve z jeho pera vzišla dnes už tretia generácia modelu Škoda Fabia – najpredávanejšieho auta na Slovensku. Od svojho predchodcu sa má líšiť športovejším dizajnom, nižšou spotrebou či vyššou cenou.
StoryEditor
Škodovka ukázala, ako bude vyzerať jej bestseller
01 - Modified: 2006-09-21 17:50:16 - Feat.: 0 - Title: Štát už nechce ovládnuť monopoly
01 - Modified: 2024-04-25 07:10:38 - Feat.: - Title: Toyota zaznamenala rekordný celosvetový predaj, prvýkrát prekročila hranicu desiatich miliónov áut
02 - Modified: 2024-04-24 09:16:15 - Feat.: - Title: „Otec“ moderných škodoviek smeruje k Číňanom. Slovák dohliadne aj na tvary MG
03 - Modified: 2024-04-19 20:08:10 - Feat.: - Title: Čínska automobilka Chery plánuje zamestnať v španielskom závode 1250 ľudí
04 - Modified: 2024-04-11 17:28:20 - Feat.: - Title: Šéf VW pre HN: Najlepší zamestnanec je Slovák. Iné riešenie ako dovoz pracovnej sily však aktuálne nie je
05 - Modified: 2024-04-10 13:14:11 - Feat.: - Title: Zaváhajú aj automobiloví experti: Spoznáte menej známe automobilky iba podľa loga?