StoryEditor

OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku

11.03.2024, 15:14

Do kategórie vonkajšej reklamy prišla do februárového Hodnotenia len jedna prihláška. 

Aj vďaka tomu sa agentúre JANDL podarilo túto kategóriu vyhrať. Logicky - jedna práca rovná sa najlepšia práca. Dostala však len priemerné body. 

1. JANDL, Nebuďte zvieratká, ZOO Bratislava, Bod...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: 0 - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu
01 - Modified: 2024-03-12 08:14:53 - Feat.: - Title: Michal Hornický: Darmo, bol to suchý mesiac 02 - Modified: 2024-03-11 15:45:20 - Feat.: - Title: Media a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK 03 - Modified: 2024-03-11 15:37:31 - Feat.: - Title: Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo 04 - Modified: 2024-01-31 19:45:07 - Feat.: - Title: Príliš veľa priemeru kazí dojem 05 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 18:21