Niektorí porotcovia mali túto aktivitu na sociálnych sieťach vyskúšanú, pre väčšinu však išlo o príjemné prekvapenie.
Agentúra TRIAD poslala do februárového Hodnotenia reklamy v Stratégiách viacero prác pre svojho veľkého klienta O2. Najväčšiu pozornosť si vyslúžila drobná aktivita na sociálnych sieťach Veštenie s Majou. A od poroty dostala perfektné body.
"Vytvorili sme prvé AI veštenie, kde najskôr umelá inteligencia rozozná obsah obrázku, potom podľa promptov vytvorí pozitívnu veštbu a na záver simuluje hlas Fera Joka. Každá veštba zároveň inšpiruje ľudí, aby dopriali niečo dobré aj iným a poslali darcovskú SMS."
Vizitka:
Kategória: Digital – social media
Klient: O2
Agentúra: TRIAD ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-11 14:26:58 - Feat.: 0 - Title: Selfpromo: Zaraguza sa porote páčila a postupuje do ročného finále
02 - Modified: 2024-03-11 14:53:12 - Feat.: 0 - Title: Online video: Vyhral Manifest Tatra banky, ale nebolo to najlepšie hodnotenie
03 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: 0 - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu
01 - Modified: 2024-03-12 08:14:53 - Feat.: - Title: Michal Hornický: Darmo, bol to suchý mesiac
02 - Modified: 2024-03-11 15:45:20 - Feat.: - Title: Media a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK
03 - Modified: 2024-03-11 15:37:31 - Feat.: - Title: Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo
04 - Modified: 2024-01-31 19:45:07 - Feat.: - Title: Príliš veľa priemeru kazí dojem
05 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu