Diplom, ktorý otvára dvere je kampaňou pre Fakultu elektrotechniky a informatiky STU.
StoryEditor

Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo

11.03.2024, 16:37
Autor:
redred

Všetky prihlásené práce dostali od našej poroty podpriemerné hodnotenie. 

Aby víťaz kategórie vizuál dostal iba 3,3 bodu? To si hádam ani nepamätáme. Vizuály bývajú väčšinou ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-12 08:18:28 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Veštenie s Majou sa stalo "top prácou mesiaca" 02 - Modified: 2024-03-11 15:27:29 - Feat.: 0 - Title: Craft: Manifest 2024 pre Tatra banku je jasný víťaz 03 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: 0 - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri 02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo 03 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 04 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 05 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. máj 2024 00:21