Diplom, ktorý otvára dvere je kampaňou pre Fakultu elektrotechniky a informatiky STU.
StoryEditorVizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo
Všetky prihlásené práce dostali od našej poroty podpriemerné hodnotenie.
Aby víťaz kategórie vizuál dostal iba 3,3 bodu? To si hádam ani nepamätáme. Vizuály bývajú väčšinou ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-12 08:18:28 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Veštenie s Majou sa stalo "top prácou mesiaca"
02 - Modified: 2024-03-11 15:27:29 - Feat.: 0 - Title: Craft: Manifest 2024 pre Tatra banku je jasný víťaz
03 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: 0 - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
03 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby
04 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov
05 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte