StoryEditor

Media a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK

11.03.2024, 16:45
Autor:
redred

Celá pravda ale znie, že v oboch súťažila iba ich práca Manifest pre Tatra banku. 

Vo februárovom Hodnotení Stratégií sme mali celkovo menej prihlásených prác. MADE BY VACULIK ale nič...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-11 14:26:58 - Feat.: 0 - Title: Selfpromo: Zaraguza sa porote páčila a postupuje do ročného finále 02 - Modified: 2024-03-11 14:19:34 - Feat.: 0 - Title: OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku 03 - Modified: 2024-03-11 14:53:12 - Feat.: 0 - Title: Online video: Vyhral Manifest Tatra banky, ale nebolo to najlepšie hodnotenie 04 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: 0 - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu 05 - Modified: 2024-03-12 08:18:28 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Veštenie s Majou sa stalo "top prácou mesiaca" 06 - Modified: 2024-03-11 15:37:31 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri 02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo 03 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 04 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 05 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2024 07:12